MySpace Brazil Comments Graphics
Glitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word Generator

Monday, May 5, 2008

~~~ЭХ ОРОН~~~

Миний эх орон Монгол улс
Би Монгол улсын иргэн
Миний эх орны
Хүн ард нь амгалан билээ
Хөх тэнгэр нь цэлмэг билээ
Миний эх орны
Урсгал ус нь тунгалаг билээ
Ургаа мод нь олон билээ
Миний эх орны
Өндөр уул нь сүрлэг билээ
Өргөн тал нь уудам билээ
Миний эх орон
Үзэсгэлэнт сайхан говьтой билээ
Үржил шимтэй хөрстэй билээ
Миний эх орон
Ан амьтадаар элбэг билээ
Рашаан булгууд олон билээ
Миний эх орон
Таван хошуу малтай билээ
Тариа буудай нь халиурдаг билээ

Иргэн нь болсондоо баярламаар
Ийм л сайхан эх оронтой доо би

1 comment:

Б.Гүрбазар said...

mash mundag bichsen bna. huudee ulam ihiig hiij buteegeerei gej husie...Aav ni